Välkomna till Hallagården!

torsdag 29 april 2010

Må-bra-dag den 8:e Maj kl 11-17


Lördagen den 8:e maj arrangerar Hallagården och Tingsgården en må-bra-dag med prova-på aktiviteter och försäljning.




På Hallagården och på Tingsgårdens b&b finns:
(uppdaterar om det tillkommer)


Irina Medberg:
massage med infraröd värme
akupressur
moxa terapi
kyroterapi
60min 200:- (ord.pris 500:-)

Irén Svensson-Nylén:
Homeopat/homiatriker
Iris-, ansikte- och tunganalys - råd för förbättring.
15min 150:-
även försäljning av homeopatiska droppar för specifika behov

Monica Runesson:
Hypnoterapeut
Andlig healing 15min 100:-

Swam Prita Anand:
Psychic massage
30min 200:-

AktivAnalys Lotta Granzell-Honk:
Nyfiken på din biologiska ålder? 15min 50:-
Hälsoanalys 45min 700:-
Försäljning av Resocard frekvenskort, Bionic frekvensband, Lyapko spikprodukter

Gunnar Edsborn
Kinesiolog och näringsterapeut
KINESIOLOGISK HÄLSOKONTROLL


Annika Månstig:
Shamansk healing/helande massage med energibalansering 30 min 200:-

Ängsgården, Eliasons Hälsa och utbildning
massage (ingen prisuppgift ännu)

Eric Hesser
astrolog
minihoroskop 15min 250:-

Tarot
30min 100:-

Yoga (astanga-my spirit) meditativ form av astangayoga vid fint väder i Tingsgårdens trädgård kl 15.00 100:- för drygt en timme
Vid behov av varmare kläder Tai Chi/Qigong 30min för 50:-
Vid regn i ladan.
Samling vid b&b.


Försäljning av Aloe Vera och Herbal life
(fler försäljare är välkomna!)

Inga kommentarer: