Välkomna till Hallagården!

måndag 31 maj 2010

Pär Holmgren rullade in under lördagskvällen på Hallagården
och han beskriver det så här i sin blogg:

118,3 km på en dag utan att byta batteri på en elmoped. Undrar om inte det kan vara ett nytt världsrekord? :) Nästan 3 hela maratonlopp utan en enda koldioxidmolekyl i utsläpp. Men det tog ett par timmar längre än vad jag hade planerat. Och de sista 4-5 kilometrarna fick jag rulla i nedförsbackarna och knuffa på i uppförsbackarna...

Nu njuter vi närproducerad middag med eko-öl. Staffan, Anna och Sara kommer att underhålla till kaffet.

2 kommentarer:

Titti sa...

Det var en riktigt trevlig tillställning. :-) Jag har läst boken som min kära sambo köpte åt mig i present. En liten recension kommer upp på bloggen snart.

Hallagården sa...

Ja vad trevligt, då länkar jag till dig :)